Ο πλέον αναπτυσσόμενος κλάδος Επικοινωνίας στην Ελλάδα είναι το Διαδίκτυο, το γνωστό σε όλους μας Internet. Πολλά παραδοσιακά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, επενδύουν, ήδη, στο νέο τρόπο ενημέρωσης, ο οποίος αναμένεται να είναι η εργασιακή στέγη για πολλούς ανθρώπους του Τύπου, τα επόμενα χρόνια.
Η Πολιτεία έχει επιτρέψει να επικρατεί ένα-επιεικώς-άναρχο τοπίο στην Ενημέρωση
προσφέροντας πολλά οφέλη στους επιχειρηματίες-εκδότες του Διαδικτύου και σχεδόν μηδενικά στους εργαζόμενους, που αναγκάζονται να δουλεύουν με μισθούς πείνας, ανασφάλιστοι ή στην καλύτερη περίπτωση ως «ελεύθεροι επαγγελματίες», κατά παράβαση βασικών διατάξεων του Εργατικού Δικαίου.
Εργαζόμαστε συστηματικά στην αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης, ιδιαίτερα μετά
την εν μια νυκτί απόσυρση του άρθρου 67 του σχεδίου του Νόμου 3863/2010, που
ρύθμιζε το θέμα.
Η στόχευσή μας είναι συγκεκριμένη, με το ζήτημα του Διαδικτύου να αποτελεί μια από τις προτεραιότητές μας, στα θέματα προς επίλυση καθώς δεν θα επιβιώσουμε χωρίς Αγγελιόσημο στα Ειδησεογραφικά PORTALS.
Τα κύρια σημεία της στρατηγικής πάνω στην οποία κινείται ο ΕΔΟΕΑΠ, είναι τα εξής:
• «Χαρτογράφηση» των επισήμων Διαδικτυακών Μέσων παροχής ειδήσεων και γενικότερα ιστοσελίδων με περιεχόμενο ειδησεογραφικό υλικό.
• Συνεχής συνεργασία με όλες τις Ενώσεις, ώστε η πολιτεία να θεσμοθετήσει επιτέλους την εργασία στα Διαδικτυακά Μέσα ως δημοσιογραφική-δεδομένο που ισχύει σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου-ασφαλίζοντας τους εργαζόμενους στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ.
• Επεξεργασία με Έγκριτους Νομικούς από όλες τις Ενώσεις πρότασης για τροπολογία με την οποία κατοχυρώνεται η επιβολή Αγγελιοσήμου στο Διαδίκτυο.
• Διεκδίκηση θεσμοθέτησης Αγγελιοσήμου στις διαδικτυακές διαφημίσεις.