Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε το βιβλίο της Ντίνας Εξάρχου «Έρχεται ο σινεμάς», στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΔΟΕΑΠ, στις 15 Οκτωβρίου. Κάποιοι συνάδελφοι μάλιστα παρομοίασαν την εκδήλωση με …«γλυκό κρασί που ζέστανε τις ψυχές μας τις παγωμένες από τη βαρβαρότητα της ζωής που ζούμε».
Ένα σπαρταριστό πεντάλεπτο από την παλιά ελληνική ταινία «Η θεία απ’το Σικάγο», στην οθόνη προβολών της αίθουσας, άνοιξε την εκδήλωση, η οποία είχε ως κεντρικούς ομιλητές τον δημοσιογράφο Κώστα Αρβανίτη, τον σκηνοθέτη Μανούσο Μανουσάκη και τη δημοσιογράφο Ειρήνη Αιβαλιώτου. Κοντά τους τρεις ταλαντούχοι καλλιτέχνες: Οι ηθοποιοί Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος και Εύα Αλεξανδρή και η πιανίστα και τραγουδίστρια Σάσα Παπαλάμπρου. Το «τρίο» που έκλεψε την «παράσταση» με τη θεατρική ανάγνωση κειμένων του βιβλίου, με την ερμηνεία αξέχαστων τραγουδιών από παλιές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, αλλά και σύγχρονων τραγουδιών από το CD της Σάσας Παπαλάμπρου και του στιχουργού και συνθέτη Νίκου Κολλάρου, που κυκλοφορεί με τον τίτλο «Πορτραίτο». Μια από τις πιο ζωντανές και ενθουσιώδεις στιγμές στην εκδήλωση, ήταν το ταγκό του γάμου των δύο πρωταγωνιστών του βιβλίου, που χόρεψαν ο Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος και η Εύα Αλεξανδρή.
«Τι έπαθα απόψε;» αναρωτήθηκε η πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ Ελένη Σπανοπούλου χαιρετίζοντας την εκδήλωση. Και εξήγησε: «Έπαθα με την παρουσίαση του νέου βιβλίου της παλιάς φίλης Ντίνας Εξάρχου, που με λόγο σταράτο, με εικόνες, με ήχους και μουσική, με τραγούδι, με χορό και θεατρική ερμηνεία στην ανάγνωση και κυρίως με ψυχή παρουσίασε το βιβλίο της κάνοντάς μας όλους περήφανους για τη δημοσιογραφία που αντιστέκεται, για την αξία που επιμένει, για τον άνθρωπο, που έχει τη δύναμη μέσα στην κατάρρευση να γράφει και να φωνάζει, όπως τότε, «έρχεται ο σινεμάς» δηλαδή «έρχεται το όνειρο». Να’ σαι καλά, Ντίνα και ν’ ακούω πάντα καλά τ’ όνομά σου».
Το βιβλίο της Ντίνας Εξάρχου «Έρχεται ο σινεμάς» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις “ΕΝΤΟΣ”. Πρωταγωνιστής είναι ένας πλανώδιος επαρχιώτης κινηματογραφιστής και η αφήγηση ξεδιπλώνει το συγκλονιστικό οδοιπορικό του στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 σε χωριά της Πελοποννήσου ρημαγμένα από τον εμφύλιο πόλεμο και την μετανάστευση, όπου έπαιζε σινεμά σε καφενεία και αυλές σχολείων, την κοινωνική και πολιτική προσφορά του στους προλετάριους της υπαίθρου.