ΑΘΗΝΑ: Σισίνη 18 & Ηριδανού Τ.Κ. 115 28 | Τ.: 210 7264700 F.: 210 7293631 (κεντρικό κτήριο), Ορμινίου 38 Τ.Κ. 115 28

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Τσιμισκή 43 Τ.Κ. 546 23 | Τ.: 2310 278271 (κεντρικό κτήριο), Βασ. Ηρακλείου 40 Τ.Κ. 546 23 (φυσικοθεραπευτήριο) Τ: 2310 278249

Χρήσιμα τηλέφωνα & emails

Τα emails και τηλέφωνα επικοινωνίας εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων

Ο ΕΔΟΕΑΠ ενημερώνει τους ασφαλισμένους για τη δυνατότητα εξυπηρέτησής τους σε ιατρικά και διοικητικά ζητήματα μέσω συγκεκριμένων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνων.

Κεντρική Γραμμή ΕΔΟΕΑΠ Αθήνας – 210 7264700

Κεντρική Γραμμή ΕΔΟΕΑΠ Θεσσαλονίκης 2310 278271

Εφημερεύοντες Ιατροί Αθήνα – 2107250050 (24ωρη εξυπηρέτηση)

Εφημερεύοντες Θεσσαλονίκη – 6982447854 (24ωρη εξυπηρέτηση)

Ακτινολογικό Αθήνας (Ακτινογραφίες, υπερηχογραφήματα, τρίπλεξ αρτηριών/φλεβών, μαστογραφίες) – 2107264444 (10:00-18:00)

 

Δίκτυο Affidea 2130900910

Δίκτυο Βιοϊατρικής 2109975695

Δίκτυο Μικροβιολόγων-Βιοπαθολόγων Iatrica 2103413400

 

Ιατρικές Υπηρεσίες 

secretary@edoeap.gr 210 7264700 επιλογή 2 και στη συνέχεια 1, (8:00-19:00): Αιτήματα για συνταγογράφηση φαρμάκων-εξετάσεων (συνοδευόμενα από σχετικά δικαιολογητικά θεράποντος ιατρού) και αναρρωτικές άδειες. Αιτήματα συνταγογράφησης διεκπεραιώνονται εντός 48ώρου. Σε κάθε περίπτωση εκκρεμότητας, ο Οργανισμός επικοινωνεί άμεσα με τον ασφαλισμένο είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικώς.


dentalcheck@edoeap.gr 210 7264700 επιλογή 2 και στη συνέχεια 4, (8:00-19:00): Αιτήματα για οδοντιατρικές δαπάνες προς τους ελεγκτές οδοντιάτρους. Απαντώνται αυθημερόν.


ga@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 2 και στη συνέχεια 2, (8:00-16:00): Αιτήματα για αναρρωτικές άδειες άνω των 30 ημερών. Απαντώνται εντός 48ώρου.


eisitiria@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 2 και στη συνέχεια 2, (8:00-16:00) Αιτήματα για έγκριση νοσηλείας σε συμβεβλημένο ή μη νοσοκομείο. Απαντώνται εντός 48ώρου.


ge@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 2 και στη συνέχεια 5, (8:00-16:00). Ελεγκτική Ιατρική Υπηρεσία. Αποστολή δικαιολογητικών για φάρμακα υψηλού κόστους, εγκρίσεις συνταγών απευαισθητοποίησης κ.ά.


Ειδικά για τους ασφαλισμένους στη βόρεια Ελλάδα, που εξυπηρετούνται από το γραφείο του Οργανισμού στη Θεσσαλονίκη, ισχύει το email  typthess@edoeap.gr και 2310 278271 για αιτήματα συνταγογράφησης φαρμάκων-εξετάσεων και αναρρωτικές άδειες, έγκρισης νοσηλείας σε συμβεβλημένο ή μη νοσοκομείο, ιατρικές δαπάνες που ακόμη δεν έχουν συμπεριληφθεί (π.χ. δαπάνες για νοσηλείες) στη νεοδημιουργηθείσα πλατφόρμα «Ηλεκτρονική Υποβολή Δαπανών Υγείας», καθώς και λοιπά θέματα ΤΥΠ.


 

Τομέας Υγείας-Περίθαλψης (8:00-16:00)

typ@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 2: Αιτήματα για ιατρικές δαπάνες που ακόμη δεν έχουν συμπεριληφθεί (π.χ. δαπάνες για νοσηλείες) στη νεοδημιουργηθείσα πλατφόρμα «Ηλεκτρονική Υποβολή Δαπανών Υγείας» θα πρέπει να αποστέλλονται ή να προσκομίζονται στο κτίριο του ΕΔΟΕΑΠ επί της οδού Ορμινίου 38. Υπενθυμίζεται ότι για δαπάνες άνω των 200 ευρώ, απαιτείται η προσκόμιση των πρωτότυπων παραστατικών. Τα αιτήματα απαντώνται εντός 48ώρου, εκτός και εάν χρειάζεται περαιτέρω έλεγχος μεταξύ διαφόρων Τομέων. Το email typ@edoeap.gr αφορά για τυχόν απορίες, διευκρινίσεις ή ερωτήματα και όχι για υποβολή δαπανών.


 

Τομέας Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων (8:00-16:00)

info@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 1:  Υποδέχεται αιτήσεις ασφαλισμένων, έγγραφα και επιστολές. Απαντώνται, πρωτοκολλούνται ή προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες αυθημερόν.

Επίσης, παρέχονται γενικές πληροφορίες και ενημέρωση για τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων για θέματα υγείας -περίθαλψης ,ασφάλισης, επικούρησης και εφάπαξ .Οι ασφαλισμένοι λαμβάνουν άμεση επιβεβαίωση για την πρωτοκόλληση των αιτήσεών τους.

Για την έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας, τα σχετικά αιτήματα υποβάλλονται στο info@edoeap.gr


 

Τομέας Ασφάλισης (11:00-13:00)

asfalisi@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 3 ή 9: Αιτήματα ενημέρωσης Μητρώου (π.χ. ανανέωση ασφάλισης προστατευόμενων μελών, καταβολή ασφαλίστρου λόγω ανεργίας ή διακανονισμών), αιτήσεις επικούρησης, καθώς και σχετικά αιτήματα που αποστέλλονται μέσω του info@edoeap.gr. Οι αιτήσεις ενημέρωσης Μητρώου, (πχ. αναστολή περίθαλψης) διεκπεραιώνονται αυθημερόν και οι υπόλοιπες, εάν συνοδεύονται από τα πλήρη δικαιολογητικά, εντός 72ώρου. Περαιτέρω χρόνο επεξεργασίας χρήζουν οι σύνθετες περιπτώσεις και οι αιτήσεις επικούρησης.


 

Τομέας Οικονομικών και Εσόδων (8:00-16:00)

logistirio@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 4


aka.ake@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 5. Αιτήματα ή θέματα αναφορικά με ΑΚΑ, ΑΚΕ, ΑΚΕΕΔ.


 

Τομέας Πληροφορικής (8:00-19:00)

support@edoeap.gr  210 7264700 επιλογή 3 και στη συνέχεια 8. Στο εν λόγω email μπορούν να απευθύνονται οι ασφαλισμένοι με δυσκολία πρόσβασης στα υπολογιστικά συστήματα και την ιστοσελίδα του Οργανισμού. Ο ΕΔΟΕΑΠ απαντά, παρέχοντας τη σχετική αρωγή, εντός 48ώρου.


 

Έκτακτη βοήθεια (9:00-17:00)

paremvasi@edoeap.gr  210 7264706: Ειδική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις περιπτώσεις, όπου ο ασφαλισμένος θεωρεί ότι το αίτημά του, παρά τις προσπάθειές του, δεν έχει αντιμετωπιστεί. Δέχεται σχόλια, στοιχεία και παρατηρήσεις, με στόχο την άμεση επίλυση του προβλήματος από τη Γενική Διεύθυνση του ΕΔΟΕΑΠ. Δεν υποκαθιστά τις υφιστάμενες λειτουργίες εξυπηρέτησης. Δρα επικουρικά για τη βελτιστοποίηση της καθημερινότητας του ασφαλισμένου.