Χρήσιμες πληροφορίες για έκτακτα-επείγοντα
περιστατικά εντός Αττικής
- Τηλεφωνική γραμμή ιατρών εφημερίας ΕΔΟΕΑΠ: 210 72 50 050 Δευτέρα – Παρασκευή (εκτός αργιών), 08:00 – 19:00
- Τηλεφωνική γραμμή «Ιατρών SOS»: 210 22 01 020 Δευτέρα – Παρασκευή, 19:00 – 08:00 της επομένης, σαββατοκύριακα και αργίες από τις 08:00 έως τις 08:00 της Δευτέρας ή της επομένης της αργίας.
- Υπενθυμίζεται ότι στα ΤΕΠ των συμβεβλημένων θεραπευτηρίων μόνον η ιατρική επίσκεψη από τον εφημερεύοντα ιατρό είναι χωρίς χρέωση για τον ασφαλισμένο.
- Για τις ειδικότητες σε ετοιμότητα «on call», καθώς και για τις όποιες παρακλινικές εξετάσεις ή πράξεις πραγματοποιηθούν υπάρχει επιβάρυνση του ασφαλισμένου.
- Για αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις χρεώσεις αυτών, ενημερωθείτε από την ενότητα «ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ – Συμμετοχή Ασφαλισμένων».
ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΡΙΑ (αλφαβητικά) | ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΕΠ | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ | 24/7 | ΜΑΡΙΝΟΥ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ 15, ΑΘΗΝΑ 2106962600 |
ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ | 24/7 | Αθανασιάδου 7-9, Αθήνα 2106416600 |
ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ | 24/7 | Αθανασιάδου 7-9, Αθήνα 2106416600 |
ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 20:00 | Γ. ΣΙΣΙΝΗ 1-3 & ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ 16 2107253961 |
ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ GENERAL | 24/7 | Λ.ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 264, ΧΟΛΑΡΓΟΣ 2106502000 |
ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ HOSPITAL | 24/7 | Εθνάρχου Μακαρίου 9, Νέο Φάληρο 2104809000 |
ΩΝΑΣΕΙΟ | 24/7 | Λ. ΑΝΔΡΕΑ ΣΥΓΓΡΟΥ 356, ΚΑΛΛΙΘΕΑ 2109493000 |
DOCTORS’ HOSPITAL | 24/7 | ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 26, ΑΘΗΝΑ 2108807000 |
Ασφαλισμένοι Αττικής:
Πώς αντιμετωπίζονται τα έκτακτα-επείγοντα περιστατικά
- 1. Τι ορίζεται ως «επείγον» ιατρικό περιστατικό;
Επείγον ορίζεται κάθε περιστατικό αιφνίδιας έναρξης, με οξέα συμπτώματα, τα οποία προκαλούν έντονη δυσφορία στον ασθενή.
- 2. Αντιμετωπίζω ένα αιφνίδιο περιστατικό με την υγεία μου. Τι μπορώ να κάνω;
Οι ιατροί του Οργανισμού δέχονται τις τηλεφωνικές κλήσεις, που αφορούν σε έκτακτα περιστατικά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, κατά τις ώρες 08:00 – 19:00.
Τηλεφωνική γραμμή ιατρών εφημερίας: 210 72 50 050.Όταν ο Οργανισμός είναι κλειστός, επικοινωνείτε με τους «Ιατρούς SOS» μέσω της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής, για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ.
Η τηλεφωνική εφημερία των «Ιατρών SOS» λειτουργεί τις καθημερινές από τις 19:00 έως τις 08:00 της επομένης, ενώ τα σαββατοκύριακα και τις αργίες από τις 08:00 έως τις 08:00 της Δευτέρας ή της επομένης της αργίας.Τηλεφωνική γραμμή «Ιατρών SOS»: 210 22 01 020
- 3. Αντιμετωπίζω ένα έκτακτο περιστατικό με την υγεία μου. Μπορεί να με επισκεφθεί ιατρός στο σπίτι;
Σε εξαιρετικές ή επείγουσες περιπτώσεις, για τις οποίες δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης, παρέχεται η δυνατότητα κατ’ οίκον ιατρικής επίσκεψης, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο από τους ιατρούς εφημερίας.
- 4. Ποια είναι τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια με τον ΕΔΟΕΑΠ, τα οποία διαθέτουν Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών;
ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΡΙΑ (αλφαβητικά)
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΕΠ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ 24/7 ΜΑΡΙΝΟΥ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ 15, ΑΘΗΝΑ 2106962600
ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ 24/7 Αθανασιάδου 7-9, Αθήνα ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ 24/7 Αθανασιάδου 7-9, Αθήνα ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 20:00
Γ. ΣΙΣΙΝΗ 1-3 & ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ 16 2107253961
ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ GENERAL 24/7 Λ.ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 264, ΧΟΛΑΡΓΟΣ 2106502000
ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ HOSPITAL 24/7 Εθνάρχου Μακαρίου 9, Νέο Φάληρο ΩΝΑΣΕΙΟ 24/7 Λ. ΑΝΔΡΕΑ ΣΥΓΓΡΟΥ 356, ΚΑΛΛΙΘΕΑ 2109493000
DOCTORS’ HOSPITAL 24/7 ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 26, ΑΘΗΝΑ 2108807000
- 5. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω απαιτεί τη χρήση ασθενοφόρου, για να μεταφερθώ σε δομή υγείας. Τι πρέπει να κάνω;
Σε αυτήν την περίπτωση, έχετε τις εξής επιλογές:
- Καλείτε το ΕΚΑΒ (τηλ:166 ή 112), το οποίο θα σας διακομίσει -υποχρεωτικά- σε δημόσιο νοσοκομείο.
- Καλείτε το ιδιωτικό συμβεβλημένο θεραπευτήριο, στο οποίο επιθυμείτε να διακομιστείτε, ώστε να δρομολογηθεί η μεταφορά σας με δικά τους μέσα.
- Τις ημέρες και ώρες που είναι κλειστός ο Οργανισμός, επικοινωνείτε με το συντονιστικό κέντρο των «Ιατρών SOS», ώστε να δρομολογηθεί η διακομιδή σας στο θεραπευτήριο της επιλογής σας (δημόσιο ή ιδιωτικό).
- Καλείτε ιδιωτικό ασθενοφόρο της επιλογής σας, ώστε να διακομισθείτε στο θεραπευτήριο της επιλογής σας (δημόσιο ή ιδιωτικό).
Σε κάθε περίπτωση κατάστασης απειλητικής για τη ζωή σας (π.χ. μεγάλη αιμορραγία, απώλεια αισθήσεων κ.λπ.), θα πρέπει να μεταφερθείτε το ταχύτερο δυνατό σε νοσοκομείο, για την ασφάλειά σας.
- 6. Χρησιμοποίησα ασθενοφόρο για τη μεταφορά μου σε δομή υγείας. Μπορώ να αποζημιωθώ;
Προκειμένου να αποζημιωθείτε, υποβάλλετε προς αποζημίωση στον Οργανισμό, τα εξής:
- Απόδειξη από την εταιρεία του ασθενοφόρου, η οποία θα αναγράφει το ονοματεπώνυμο του ασθενή, την τοποθεσία παραλαβής και το νοσοκομείο προς το οποίο έγινε η διακομιδή.
- Ιατρική βεβαίωση του θεράποντος ιατρού του νοσοκομείου, η οποία θα επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα μεταφοράς με ασθενοφόρο.
- 7. Η ιατρική εξέταση στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών είναι δωρεάν;
Στα συμβεβλημένα θεραπευτήρια, η εξέταση από τις εφημερεύουσες ειδικότητες είναι δωρεάν.
Για τις ειδικότητες που δεν εφημερεύουν εντός του κτηρίου, αλλά βρίσκονται σε ετοιμότητα «on call», υπάρχουν ειδικές τιμές για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ.
Αναλυτικές πληροφορίες για τις επί μέρους χρεώσεις και ειδικότητες, μπορείτε να βρείτε εδώ. - 8. Κατά την ιατρική εξέταση στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών, ο ιατρός συνέστησε τη διενέργεια παρακλινικών εξετάσεων (εξετάσεις αίματος, απεικονιστικές κ.λπ.). Τι πληρώνω;
Οι παρακλινικές εξετάσεις που πραγματοποιούνται στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών της «Ευρωκλινικής Αθηνών» και του «Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου», είναι χωρίς συμμετοχή του ασφαλισμένου.
Σε όλα τα υπόλοιπα συμβεβλημένα θεραπευτήρια που διαθέτουν Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών, υπάρχει επιβάρυνση-συμμετοχή του ασφαλισμένου.
- 9. Πήγα στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών και, εκτός της ιατρικής εξέτασης, θα χρειαστεί να υποβληθώ σε κάποια πράξη (π.χ. τοποθέτηση γυψονάρθηκα, συρραφή τραύματος). Τι πληρώνω;
Για τις ιατρικές πράξεις, που χρειάζεται να πραγματοποιηθούν, έχουν συμφωνηθεί ειδικά «πακέτα» χρεώσεων για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ.
Για τις ιατρικές πράξεις που πραγματοποιούνται στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών της «Ευρωκλινικής Αθηνών» και της «Ευρωκλινικής Παίδων», οι ασφαλισμένοι πληρώνουν το προβλεπόμενο ποσοστό συμμετοχής τους απευθείας στο ταμείο της κλινικής.
Για όλα τα υπόλοιπα συμβεβλημένα θεραπευτήρια, που διαθέτουν Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών, ο ασφαλισμένος πληρώνει εξολοκλήρου το ποσό και αποζημιώνεται απολογιστικά από τον Οργανισμό μέρος αυτού, υποβάλλοντας τις σχετικές αποδείξεις μαζί με την απαιτούμενη ιατρική γνωμάτευση.
- 10. Τα συμπτώματα που αντιμετωπίζω είναι καρδιολογικής φύσεως. Πού μπορώ να απευθυνθώ;
Για επείγοντα καρδιολογικά περιστατικά, οι ασφαλισμένοι του Οργανισμού εξετάζονται δωρεάν στο Τμήμα Επείγοντων Περιστατικών του «Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου».
- 11. Το παιδί μου αντιμετωπίζει ένα αιφνίδιο περιστατικό με την υγεία του. Τι μπορώ να κάνω;
Ο Οργανισμός έχει συνάψει σύμβαση με την «Ευρωκλινική Παίδων», έχοντας συμφωνήσει ειδικά «πακέτα» χρεώσεων για τους μικρούς ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ.
Διευκρινίζεται ότι μόνον η εξέταση από παιδίατρο ή/και παιδοχειρουργό είναι δωρεάν. Για τις υπόλοιπες ειδικότητες, τις παρακλινικές εξετάσεις και τις ιατρικές πράξεις, υπάρχει επιβάρυνση του ασφαλισμένου.
- 12. Τελικά χρειάζεται να νοσηλευτώ. Τι πρέπει να κάνω;
Εφόσον πραγματοποιηθεί εισαγωγή, ενημερώνετε τη Γραμματεία Αρχιάτρου (Υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων).
Συγκεκριμένα, επικοινωνείτε:
- Είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 72 64 700 (επιλογή 2 και επιλογή 2), Δευτέρα – Παρασκευή και κατά τις ώρες 08:00 – 16:00.
- Είτε μέσω email: eisitiria@edoeap.gr
Επισημαίνεται ότι εάν η εισαγωγή πραγματοποιηθεί σε μη εργάσιμη ημέρα και ώρα, ενημερώνετε τον Οργανισμό την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- 13. Σε ποια νοσοκομεία έχω πλήρη ή μερική κάλυψη σε περίπτωση επείγουσας νοσηλείας;
Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.
Για τυχόν απορίες ή διευκρινίσεις, επικοινωνείτε με τον Τομέα Υγείας & Περίθαλψης:
✔ Μέσω mail στο typ@edoeap.gr
✔ Μέσω τηλεφώνου στο 210 72 64 700 (επιλογή 3 και επιλογή 2)